Ruilen & retourneren
Hoe kan ik het product retourneren of ruilen?
Het kan zijn dat het product toch niet helemaal is wat je had verwacht. Misschien is de maat niet goed, de kleur niet mooi of vindt je het gewoon niet mooi. Dan kun je het product retourneren. Je kan contact opnemen met ons via info@mullerlampen.nl
of via +31 6 23709777. Vermeld in de mail de reden waarom je het precies wil
retourneren. Stel dat het formaat niet goed is, kunnen onze servicebazen en servicebazinnen met je meedenken om een omruiling in te plannen.
Bestellingen boven de 200 euro komen we het product geheel kosteloos bij je ophalen. Je kan zelf een datum uitkiezen die voor jou goed uitkomt. Onze servicebazen of bazinnen plannen de datum samen met je in. De enige voorwaarde die we hieraan koppelen is dat jij de originele verpakking bewaart en dat de artikelen onbeschadigd terug in de doos kunnen. Wij vragen je hierbij om foto's te sturen van de verpakking en de inhoud.
Wat is de 100% tevredenheidsgarantie?
Toch nog steeds niet zeker over hoe onze meubels in jouw woonkamer zouden staan? Wij zijn er zo van overtuigd dat onze meubels goed staan in jouw
woonkamer dat we de 100% tevredenheidsgarantie hebben bedacht! Wij komen de producten bij jou leveren en vervolgens kan je deze 14 dagen testen, gebruiken en uitproberen. Mochten ze nou niet helemaal naar tevredenheid zijn, dan komen wij ze ook weer kosteloos ophalen! De enige voorwaarde die we hieraan koppelen is dat jij de originele verpakking bewaart en dat de artikelen onbeschadigd terug in de doos kunnen.
Zitten er kosten verbonden aan het retourneren of ruilen?
Als je aan onze retourvoorwaarden voldoet, is retourneren geheel kosteloos. Mocht het meubel toch beschadigd bij ons aankomen doordat het niet goed is verpakt, zijn wij genoodzaakt 50 euro in te houden van de terugbetaling.
Zitten er vereisten aan een retour?
De enige eis die wij stellen aan een retour is dat deze verpakt moet zijn in deoriginele verpakking. Zo kunnen wij het product kosteloos ophalen, bij binnenkomst controleren en vervolgens hier een andere klant wél heel blij mee maken! Als er geen originele verpakking aanwezig is, kunnen wij de retour helaas niet accepteren.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Uiteraard doen wij ons best om jouw retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Om er zeker van te zijn dat dit op de juiste manier gebeurd, hebben wij maximaal 10 werkdagen de tijd nodig om jouw retourzending te controleren en terug te betalen.
Worden er kosten ingehouden nadat ik mijn bestelling heb geannuleerd?
Bij bestellingen onder de 200 euro krijg je de verzendkosten helaas niet terug.
Ook als je voor de optie "betalen bij levering" hebt gekozen, krijg je de 15 euro kosten die hier bij horen, niet retour.
Mocht jouw retour niet voldoen aan de voorwaarden en beschadigd aan komen, zijn wij genoodzaakt om 50 euro in te houden van de terugbetaling.