Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen bij Muller Lampen van minimaal € 200,- worden gratis thuisbezorgd in Nederland & België. Bij bestellingen onder € 200,- rekenen we tussen de €5 & €50 verzendkosten

Wanneer wordt mijn product geleverd?

Staat er op de website bij beschikbaarheid ‘op voorraad, vandaag besteld binnen 48 uur
in huis
’. Dan kun je zelf in de bezorgkalender in het winkelmandje een bezorgdatum aangeven binnen 2 werkdagen. Het product is op voorraad en wordt op de gevraagde datum geleverd.



Staat er op de website bij beschikbaarheid: ‘nieuwe voorraad onderweg’, dan is het product momenteel niet op voorraad. Onder beschikbaarheid staat het kopje ‘leverbaar vanaf week/datum’ waarin de verwachte levertijd staat aangegeven. Het product wordt door Muller Lampen direct voor jou besteld bij onze leverancier en zal in de aangegeven week leverbaar zijn. Zodra het meubel leverbaar is krijg je van ons een bevestigingsmailtje en kan je zelf aangegeven op welke datum je het meubel wil ontvangen.

Kan ik zien hoe laat de bestelling geleverd wordt?

De avond voordat de meubels geleverd worden ontvang je een mailtje met een Track & Trace code. Hierin komt een tijdvak te staan van ongeveer 2 uur waarin de meubels geleverd worden. Daarnaast kan je hier ook in zien welke stop jij bent van de chauffeur. Hierdoor kan je nog beter rekening houden met het tijdstip van bezorging.

Hoe wordt de bestelling precies bezorgd?

Wij werken met diverse transport bedrijven waaronder: DHL, PostNL en diverse transportpartners gespecialiseerd in grote en zware pakketten. Onze bezorgdagen zijn van dinsdag tot en met zaterdag. Leveringen worden tot de drempel op de begane grond uitgevoerd. Bij een lift geldt de drempel op de etage van de lift. Palletleveringen zijn altijd tot de begane grond.

Mocht je jouw bestelling toch over de drempel bezorgd willen hebben, dan is dit op eigen risico. Mocht er schade ontstaan aan jouw eigendommen, dan is Muller Lampen of de transporteur hier niet aansprakelijk voor.

Toch nog vragen over de bezorging of een bijzondere situatie? Neem contact met ons op en dan helpen we je graag verder!

*Artikelen worden niet uitgepakt of gemonteerd.

Mijn bestelling is deels op voorraad, wat nu?

Als je meerdere meubels besteld en er is een deel wel voorradig en een deel nog niet, dan nemen wij standaard pas contact op als de bestelling compleet is om het in 1x af te leveren. Als je het voorradige deel alvast wil ontvangen kan dit echter wel en dien je even contact met ons op te nemen. Echter gaat onze voorkeur hier niet naar uit, omdat wij 2x moeten rijden. Het makkelijkste voor ons is om alles in één keer te leveren.

Ik woon op een van de Waddeneilanden. Kan ik een bestelling plaatsen?

Natuurlijk ben je van harte welkom om je bestelling bij ons te plaatsen! Omdat de transportkosten wat hoger zijn op de Waddeneilanden vragen hierbij wel een kleine extra vergoeding voor omdat we normaal gratis verzenden aanbieden. Houd er ook rekening mee dat de levertijd in de meeste gevallen iets langer zal zijn, omdat we de bezorging op de Waddeneilanden moeten uitbesteden aan een speciale vervoerder.

Kan ik mijn bestelling op een later moment pas laten leveren?

Dit kan zeker! Geef net als normaal een leverdatum in de toekomst aan en dan zullen we het reserveren en dan pas uitleveren. Deze leverdatum mag maximaal 6 maanden in de toekomst liggen. Weet je nog geen exacte datum?, neem dan even contact met ons op of zet in het vakje 'bestelnotities' leveren op afroep neer.

Kan ik zelf een leverdatum kiezen?

Dat kan! Als je producten hebt toegevoegd aan het winkelmandje en je klikt op het winkelmandje komt daaronder de bezorgkalender te staan. Hierin kan je zelf een datum uitkiezen die voor jou het beste uitkomt. Mits het product tijdig op voorraad is leveren wij het product op de door jou aangegeven datum.

Kan ik het product ook zelf afhalen?

Dat kan! Neem wel gelieve eerst telefonisch met ons contact op hiervoor!

Wanneer is de showroom geopend?

De showroom is geopend van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur. Op zaterdag en zondag zijn wij momenteel gesloten. Wel kan het zo zijn dat wij met bepaalde acties of feestdagen extra open of juist dicht zijn! Dit is altijd op de website of social media terug te vinden.

Kan ik zakelijk/als bedrijf bestellen?

Yes dat is mogelijk! Je kan kiezen voor de optie zakelijke factuur. Je kan een afleveradres en factuuradres kiezen (deze kunnen anders zijn). Je krijgt een gespecificeerde factuur van ons per mail. Als je hier graag een kvk of andere gegevens op wil hebben kan dat! Neem dan even contact op met ons via info@mullerlampen.nl.